-

dissabte, 21 de novembre del 2015

PRÒLEG

DECLARACIÓ D'INTENCIONS


Per primera vegada en la meua vida vull fer el que em done la gana, encara que la fortuna i l'èxit em donen l'esquena i els altres puguen veurem com una persona fracassada. Els dies s'obriran davant meu plens de reptes i vindran carregats de vitalitat i d'experiències. Aprendré a conèixer millor els altres, reconèixer els veritables amics, i aprendré també a conèixer-me a mi mateix. M'obriré a tot el que ignore i la meua vida resultarà tan emocionant com els somnis de la infància. Aprendré a combatre l'amargor, una temptació que ens espera sempre, amagada en la nostra esquena, i que és tan fàcil d'acceptar com la bogeria.



En aquest gran viatge, estic disposat a deixar de ser qui sóc i convertir-me en una persona diferent. No existeix el gran viatge si el que succeeix en el camí no et transforma en alguna mesura.


 Vull viatjar, no importa com, quan i on, a peu, en autoestop, conduint, en taxi, en camell, en avió, en tren o en vaixells de pesca. Dormir tant a la intempèrie com en hotels, en  albergs de joventut, en càmpings, o a la meua tenda com a nòmada enmig del desert, viatjar tant a l'hivern com a l'estiu, a la primavera o a la tardor.



De manera que construiré el meu atles de la dita, el meu full de ruta de la felicitat:  
“L’Atles de la Felicitat"





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada